Commonwealth Games "Glasgow 2014"

Our "Off Topic" forum - have a wee blether here.
Forum rules
Please familiarise yourself with our Board Rules and Guidelines
Hughie
Administrator
Administrator

Commonwealth Games "Glasgow 2014"

Post by Hughie »

Great news that Glasgow is going to host the Commonwealth Games in 2014.

It really is a great thing for Scotland and Glasgow in particular. When we had
the games in Melbourne last year the place was absolutely jumping.

The theme for our games was centered around the Yarra River in the heart of Melbourne - you probably saw those floating fish, one for each country participating. It'll be interesting to see what Glasgow's theme will be.
gnyaff
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by gnyaff »

Hi Hughie,

Good news for Scotland, in Melbourne they gave all the medallists a toy koala bear. Wonder what it will be in Glasgow. I suppose to stay neutral a Partick Thistle scarf and a bottle of Irn Bru would be appropriate.

Wee Boney

P.S. Only 42 days to Christmas and 102 days to the reunion. Canny wait tae meet oor Catherine.
Hughie
Administrator
Administrator

Post by Hughie »

gnyaff wrote:P.S. Only 42 days to Christmas and 102 days to the reunion. Canny wait tae meet oor Catherine.
Bide your time Wee Boney LOL, I'm sending my pal John McMaster to pick you the wee wuman and young Davie up at the local airport. Efter all you and he have the same haunshake - well depends if you've been accepted yet ... LOL

Me and oor Betty will be picking up Catherine and sister Betty at Melbourne Airport. Our Betty is very much looking forward to meeting the two sisters. After we left Scotland they used to do her mum's hair for her - think they lived across the road at the time doon the bottom end of Stevenston.
Catherine Belle
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by Catherine Belle »

Cannae wait to meet you an the wee wummin, tae Wee Boney. Ah um really lukkin forward tae that sword dance! :twisted:

Hughie, tell Betty I'm really looking forward to meeting her too. Her mum was a quiet, poised and really nice lady. :)
Be kind. Everyone you meet is fighting a hard battle.
gnyaff
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by gnyaff »

Hullaw Rerr,

Wur noo doontae wan hunner days. A cannae wait tae tokk tae John when he pikks us up. By that time a shood be in posseshun o' wan o' thone haunshakes. Friday nicht the twintay thurd o' thiz munth is the big vote. A'm no gonnae finn oot till the Munnday, fur me an the wee wummin ur fleein doon tae Sidney oan the Setturday fur a wee bit o' grubb and a bevvy, an' wull no get back tae the Sunday. The wee wummins sistur is oot here furr a hoaliday an' sheez gonnae lukk eftur the wee fella. Mibbe Turkeymadda wull cumm roon wi' the result oan the Munday. If a' get in a'll gee him a wee hauf oot o' ma Bowmore 12 year auld boattle. If its a naw, heel be gettin the White Heather wi the dugg piss in it.

Wee Boney
Catherine Belle
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by Catherine Belle »

Haw Wee Boney,

The proof is in the puddin. When or...if the big event comes to fruition, wurds'll no be enuff. We're gonnae demand photae evidence, so make shoor thur's a photographer on hand on the 'night'! :twisted:
Be kind. Everyone you meet is fighting a hard battle.