Jamie Stuart's Glasgow Bible - Easter

Our "Off Topic" forum - have a wee blether here.
Forum rules
Please familiarise yourself with our Board Rules and Guidelines
Hughie
Administrator
Administrator

Jamie Stuart's Glasgow Bible - Easter

Post by Hughie »

Jesus Haunded Ower

Durin aw this time the mob oan the street wir screechin oot, 'Crucify the Nazarene! Crucify! Crucify him!'
Pilate came oot tae shush them up an try tae reason wi them. 'This man jesus,' he says tae them, 'he's innocent. He disny deserve tae die. Spare him. Listen. It's yer Passower time an for that I'll set jist wan
prisoner free. I'll free jesus, what d'ye think?' The punters bawled oot their bile, 'Naw! naw! no him! Gie us Barabbas! We want Barabbas!'

This Barabbas wis a real hard nut - a terrorist in fact - an he wis inside oan a murder rap. Pilate wis gettin fair demented by this time. He wis wary o a rammy brekin oot. He kent fine that Jesus wisny guilty o ony crime, but, still an aw, he wis thinkin tae himsel, 'Release Jesus wi this mob hingin aroon? Nae chance!' So he let Barabbas aff the hook.

Mind you, he wanted tae show that he wis washin his hauns o the hale business, so he sent for a basin o watter an scrubbed his hauns in front o the mob. Then he sent Jesus aff wi the sodgers - tae be crucified.

Tae be continued ....
Hughie
Administrator
Administrator

Post by Hughie »

JESUS CRUCIFIED

WHEN it came tae the middle o the day, the hale country wis plunged inty a spooky darkness. At three in the efternin Jesus cried oot fae the cross, 'My God, my God,why hiv ye left me?!' Then wan o the criminals oan the next cross said tae him, 'Hey freen, are ye no the Christ? Gauny prove it then an save yersel -aye, an us tae while ye're aboot it.'

But the other criminal shouted ower, 'Belt up you! We deserve tae die,but this man didny dae ony wrang.'
Then he whispered owertae Jesus, 'Will ye keep mind o me?' An Jesus said, 'Today ye'll be wime in Paradise -1 promise. ..., Then Jesus cried oot in his agony, 'Faither, inty yer hauns I gie my spirit.' An wi these words, Jesus breathed his last.

Then the veil o the Temple wis ripped fae tap tae bottom; the grun shook, rocks split, an graves burst open.When the sodgers saw the earthquake, they wir gey feart. Wan o them whispered- , Aye -for sure-,. there can be nae doot. This man. ..wis God's son.'

Tae be continued.....
Catherine Belle
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by Catherine Belle »

Hughie I love this! :D
You find the best stuff to share! :D
Can hardly wait for the rest of it..
Thank you!
Catherine :D
Be kind. Everyone you meet is fighting a hard battle.
Hughie
Administrator
Administrator

Post by Hughie »

The Resurrection

Early oan the Sunday mornin, Mary Magdalene an Mary the mither o James, went tae the grave takin sweet smellin ointments tae pit oan the body. But when they got close up tae the tomb, the first thing they saw wis that the huge stane had been moved obt the wey. They went in, kinna feart-like.

All o a sudden two men wir staunin in front o them. The weemen wir terrified an cudny even look up.The men said, 'Tell us, why are ye searchin amang the graves for someone who's alive? He's no here! He's come back tae life again! D'ye no even remember whit he himsel telt ye when he wis wi ye in Galilee -that the Christ must be haunded ower tae evil men, nailed tae the cross, an be raised tae life again oan the third day?'

Then, sure, they remembered whit Jesus had telt them. So they raced back in joy tae Jerusalem an telt the eleven disciples an aw the ithers, 'He's alive! Jesus is alive!'
Andrea Mascis
New Poster
New Poster

Glasgow Bible

Post by Andrea Mascis »

Great to read the Glasgow Bible again, Hugh! This is my 1st post to the forum...I have been lurking...enjoying many of the topics.
Going to add some genealogy & a couple of photos - soon.
Andrea
Montreal - where the snow is melting fast!
Hughie
Administrator
Administrator

Post by Hughie »

Hi Andrea,

Always enjoyed and appreciated your posts over the years to threetowners. Looking forward to your future posts with this new system.

Regards, Hughie
Hughie
Administrator
Administrator

Post by Hughie »

A year later and thought I'd revive this post from last Easter.

Hope you all have a nice Easter and good luck to those going to roll their eggs :wink:
Hughie
Administrator
Administrator

Post by Hughie »

Always happy to bump this topic

Hope everyone has a nice Easter and we're hoping for Cannon Hill Photo's
ellenyoung31
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

subject

Post by ellenyoung31 »

Hello Hugh.
Thank you for putting that in from the Bible
I loved reading it. I do not now that person.
Best wishes. Ellen.
Hughie
Administrator
Administrator

Re: subject

Post by Hughie »

ellenyoung31 wrote:I do not now that person.
Hi Ellen,
Andrea was a regular contributer when we were an e-mailing list - that post was over two years ago.
Andrea Mascis
New Poster
New Poster

Post by Andrea Mascis »

Hi Hugh
It's me, Andrea - I had to come on to see it you had posted the Glasgow Bible and you didn't disappoint me!
I can't believe it has been 2 years since my 1st (& latest) post....I do check the forum every couple of weeks and keep promising myself that I'll post some photos (Taken in Saltcoats in 2004).

I just read the Recollections of John Bone - he mentioned the "Old Men's Club". Hugh, maybe you remember seeing the photo that I have of it. Back around 1998, I had contacted you looking for information on Saltcoats. The photo was taken in 1961. My Great, Great Grandmother lived above the club in the early 1900's. She died there in 1921.

To make up for lost time, I am going to post to the "recipes" as I have a question to ask.
Always enjoy reading the posts - I feel like I know some of you although we've never met. Nice to hear that your surgery went well.
Cheers Andrea
Hughie
Administrator
Administrator

Post by Hughie »

Hi Andrea,

Nice to see you posting :) You got me thinking about the "Saltcoat's Old Mens Club" and I can't seem to find that photo, if you still have it could you post it to me. I've put that topic from 2000 in the archive Here