Chris Hoy

Talk about your sporting interests here - worldwide or local
little plum
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Chris Hoy

Post by little plum »

This was front page before he won his third gold of the games.

Scotland's superman

P.S There is talk of the new velodrome being built in Glasgow for the commonwealth games being named after him
------------------------------------------------------------------------------------------------------
The trouble with retirement is that you never get a day off - Abe Lemons
Rowanside
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Re: Chris Hoy

Post by Rowanside »

Naw,ah think they should caw it "The Re-Cycle Little Plum Drome".Ah can see am gonnie be made very welcome when ah finally catch up wi ye L.P :D
little plum
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by little plum »

A feel as tho' av already been re-cycled, a jist wish a hud tain the fag packet oot the spokes o' ma sisters hawn me doon bike, the world could have been ma lobster. :lol: :lol: :lol: It was terrible wi the hawn me doon clathes
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rowanside
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by Rowanside »

Ma first twa bikes wur hawn doons,But ah made enought money floggin pies at the (Now legendary,Orange walk) in Urdrussan,fur a local shop in 1962.The following day ah went doon tae "Climys" bike shop in Princess St and bought a brand new "Raeigh Palm Beach ",fur £23.(sp),ah made mair in one day than ma dad make in a week.The pies wur a tanner,but folk kept gein me 2 bobs and Huaf Croons and tellin me tae keep the change.
little plum
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by little plum »

Rowanside, a nearly hud a new racin bike wance. Ma dad took me tae a warehoose in Glesga tae pick wan. After a hud picked the bike a wanted I had to wait till it was transferred to Harris,s across fae the polis station in Green St.
When I went to collect it with my dad he noticed it had been damaged in transit, never seen the bike again, looking back I think the financial circumstances had changed.
little plum
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by little plum »

Chris Hoy wins the B.B.C. Sports Personality of the Year award. :D
Rowanside
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by Rowanside »

Aye,ah wasted ma money oan a phone call votin fur L.P. fur the fastest runner when it wiz hiz roon.(He kens i jest). :lol: :lol:
little plum
Mega Heid Poster
Mega Heid Poster

Post by little plum »

Arise Sir Chris Hoy, yes, Knighted in the New Years Honours list. :clap: